Firmafest

Hold en firmafest I sent vil glemme

Skal I holde firmafest i Aarhus og leder I efter det perfekte sted?
Turbinehallen er en fantastisk mulighed for jer! Vi tilbyder en bred vifte af muligheder, så I kan få en firmafest, der passer præcis til jeres behov.

Den perfekte firmafest

Firmafesten er en unik mulighed for at give jeres medarbejdere en uforglemmelig oplevelse og vise dem, at I værdsætter deres indsats. Hos Turbinehallen har vi alt, hvad I skal bruge for at skabe den perfekte fest. Uanset om I ønsker en sjov og kreativ firmafest eller en mere stilfuld fest med kandelaber og levende musik, er vi klar til at hjælpe.

Alt er muligt

Vi samarbejder med jer om alt fra musik, underholdning, opdækning, udsmykning, menu etc. Vi vil gøre alt for at sikre, at I får en fest, der lever op til jeres forventninger. Vi sørger for alt det praktiske, så I kan slappe af og nyde aftenen.

Centralt beliggende

Turbinehallen ligger centralt med få minutters gang fra banegården og mange af byens hoteller, så det er nemt at komme til og fra festen. Hvis I har brug for at overnatte, er der mange gode muligheder i nærheden. Der er også gode parkeringsmuligheder i området, såsom Dokk1, Bruuns Galleri og Aarhus Street Food.

Book jeres firmafest hos os

Så hvis I vil have en firmafest, som I og jeres medarbejdere vil huske i lang tid, skal I booke hos Turbinehallen. Vi er klar til at skræddersy den perfekte fest til jer.

Firmafest i Turbinehallen Aarhus

Firmafest

Står I og skal afholde Firmafesten i ALDRIG glemmer?

Firmafesten skal være den fest på året, hvor virksomheden har mulighed for at give lidt mere og hvor medarbejderne føler sig ekstra værdsat. Om du ønsker at holde den sjove firmafest med speciel kreativ udsmykning og små gimmics i løbet af aften eller den mere stilfuld fest med kandelaber og levende musik, hos os er alt muligt.

Vi samarbejder med jer om alt fra musik, underholdning, opdækning, udsmykning, menu etc.

Vi ønsker at give dig en god oplevelse, hvor du kan slappe af og nyde festen, mens vi sørger for alt det praktiske omkring arrangementet. Du skal blot sørge for gæstelisten, så sørger vi for en professionel planlægning og afholdelse af firmafesten i stil med dine ønsker.

Turbinehallen ligger centralt med få min. gang fra banegården og mange af byens hoteller, så der er mulighed for at overnatte, hvis I skulle få brug for dette.

Vi har også gode parkerings muligheder i området, såsom Dokk1, Bruuns Galleri og Aarhus Street Food.

FACTS OM ANTAL:

Siddende gæster: 450 personer

Stående gæster: 700 personer

Ønsker I lokation til færre personer, har vi også lokaler på Malt i Ceresbyen

Vores pakker

Her under kan du læse om hvad om forskellen og hvad vores pakker indeholder

Den Lille

  • Salte snacks & Cava

  • 3-retters menu

  • Øl, vand og vin ad libitum under hele arrangementet

Ved min. 80 gæster

Lokaleleje kr. 15.000,- ekskl. moms
Lokalet er til rådighed 17.00-02.00

Priserne gælder 2023

kr. 800,-

ekskl. moms

Den Store

  • Salte snacks & Cava

  • 3-retters menu

  • Øl, vand og vin ad libitum under hele arrangementet

  • Kaffe & sødt

  • Longdrinks ad libitum efter middagen
  • Natmad

Ved min. 80 gæster

Lokaleleje kr. 15.000,- ekskl. moms
Lokalet er til rådighed 17.00-02.00

Priserne gælder 2023

kr. 1100,-

ekskl. moms

Leder efter noget specielt?

Fandt du ikke svar på det du søgte?

Du kan finde en liste med vores FAQ over de mest almindelige spørgsmål. Du er også meget velkommen til at rette henvendelse til os, enten via mail eller telefon.

Vi står klar til at guide jer i den rigtige retning!

Privatfest-Konference-i-Turbinehallen-lejelokaler-i-aarhusTurbinehallen-privatfest-konference-lej-lokaler
Turbinehallen - Hold firmafest i Aarhus

FIRMAFEST I anderledes & unikke rammer

Turbinehallen kan byder dig og dine kollegaer velkommen i vores knap 1000 kvm storslået, historiske og fantastiske lokale, som har dannet rammen om et utal fester og arrangementer.

Det rustikke lokale med rå mure, 650 funklende fyrfadslys og højt til loftet, gør det perfekt til alle typer for fester, uanset om I skal holde galla, temafest, jubilæum, sommerfest eller noget helt andet.

Vi har plads til 700 stående eller 450 siddende gæster, så der er rig mulighed for at have et stor event

  • Et råt og spændende rum der giver adgang til uanede mængder af set ups/muligheder

  • Spændende indretning der åbner op for adskillige muligheder

  • Gode overnatningsmuligheder tæt ved

  • Rådgivning, vejledning og hjælp i både planlægningsfase og afvikling

Hvad siger vores gæster

Her er der et lille udpluk af hvad vores gæster siger på google.

Arrangement med Blue Capital. Super venue til den slags arrangementer.

Morten Kias

Flot lokale med mange muligheder. Rammerne sætter meget få begrænsninger

Morten Tange

Skal vi hjælpe med dit næste arrangement?

For at vi kan hjælpe dig bedst muligt, er det vigtigt at du udfylder nedenstående felter.

Skal vi hjælpe med dit næste arrangement?

For at vi kan hjælpe dig bedst muligt, er det vigtigt at du udfylder nedenstående felter.